Onsdag

Först så tänkte jag bara säga att jag tycker lite synd om mig just nu:P Haha nä men jag är förkyld, har ont i huvudet och har värk, jag lovar att jag har kännt mig piggare!!

Med det sagt så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, har varit på möte igen idag och imorgon har jag inget men på fredag ska jag tillbaka, och tro det eller ej men vi har faktsikt fått en läxa!! Helt sjukt och den ska redovisas på fredag..Hela veckan har jag sagt att det är lite dagis, för vi mest bara leker och har tävligar men nu fick vi läxa..men ja det finns inte så mycket att göra åt..

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag hoppas att jag ska få låna ett 3D pussel av syrran, jag vet att jag e tråkig, men det är ju en utmaning i alla fall:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0