Söndag - Fika - Lussetåg=)

Idag är det söndag, och än så länge har det varit en bra söndag=) Sov ut idag, kanske lite för länge:P Och sen for vi till Pappa och Eva och fika go fika=) Vi spelade lite spel och pratade om att möjligt, till och med magsjuka , och jag har ingen aning varför vi pratade om det, men det gjorde vi i alla fall:P

Och nu har jag nästan nyss kommit hem och jag antar att jag ska äta snart och sen ikväll ska jag ner till koppar och se syrran gå lussetåg:D:D:D Älskar när dom har lussetåg på koppar på kvällarna, så otroligt mysigt!

Det är väll vad jag har och ska göra idag=)
Får se om jag slår igång en film efter maten, är så sugen på att se A Walk To Remember!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0