Söndag och halvdöd!!

Jag kan säga att idag är jag halv död!! Jag orkar inte göra så mycket, förkylningen har börjat och jag skulle tro att jag har lite feber också! Så idag har jag bara legat och slappat och det kommer jag också att fortsätta med! Imorgon blir det gruppmöte halva dagen hos jobbcoachen och jag längtar inte så mycket, men jag vill i alla fall vara pigg då..

Igår så gjorde jag inte så mycket, jag och erik vad hundvakt och vi körde Ewe fram och tillbaka till fest, vi passade på att hämta pappa och Eva som hade varit borta på någon julmiddag typ..Sen så handlade vi lördagsgodis och for hem och slängde oss framför tvn..Det var typ gårdagen  eller ja två saker till, jag hjälpte ju Ewe att sminka sig och sen såg jag och Erik en tjej som blev utslängd från MAXI..hur man nu lyckas göra någon så man blir utslängd ur en matbuttik..två gånger...Ja men så kan det gå och tjejen var ganska arg..men men

Aja nu ska jag halvdö framför en film!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0