Tisdag

Idag så är jag tröttare än igår!! Jag är förkyld och trött man annars är allt helt okej..Jag har en bra dag och jag vet inte känner mig bara glad typ:D
Idag har jag varit på ett till gruppmöte och det var väll helt okej men det var lite roligare igår men men
Och morgon ska vi typ göra samma sak idag så ja vad ska man säga, lättare att stiga upp och fara dit mer än vad jag trodde!

Jag köpte en julklapp till en kompis idag så det känns ganska bra så nu är det inte så många kvar:D Och sen köpte jag en klocka till mig själv, försökte ta en bild på den med webcam men datorn lyste så bilden blev inge bra, så jag får ta ett annat kort sen med kameran=)
Alla andra bilder kommer också upp snart! Lovar:P

Men nu ska jag göra annat, typ hosta, nysa och snyta (känns som om jag gör det hela tiden nu)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0