Torsdag

Idag är jag hemma eftersom vi har hemläxa, och jag har haft problem att komma på vad jag ska skriva om så jag har inte börjat med den än..Läxan är att vi ska ha ett mål som vi vill uppnå (kan vara vad som helst) sen ska vi skriva vägen dit och dela upp det i delmål..Det är ju på ett sätt en enkel läxa, för det behöver ju inte vara någon livsgrej eller så.. Men alltså jag kommer inte på något mål!!
Låg vaken igårnatt och tänkte på det och jag kom verkligen inte på nått!

Annars kan jag ju skriva att man inte ska tänka på läxa innan man ska somna, eftersom jag har sovit piss inatt så jag stängde av väckaren och sov tills jag vaknade, och jag känner mig ganska pigg nu och det är första dagen utan huvudvärk=)

Men nu ska jag försöka komma på det där målet!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0