Torsdag

Idag är det torsdag och det känns som om det här veckan bara flyger iväg!! Inte för att det gör mig så  mycket eftersom att jag längtar till helgen, och nu är det ju snart helgen här=)

Men idag så ska jag in till stan för att träffa upp en kompis och ta en fika=)
Jag skulle egentligen ha stigit upp tidigt idag för att börja städa och jag ställde väckaren men jag hörde den verkligen inte, det hade ringt var tionde min i två timmar..haha jag kan verkligen sova som en stock..Men det var ganska skönt för jag var verkligen trött och behövde dom timmarna!!

Men nu ska jag plocka undan lite och sen göra mig klar för stan, kommer att bli kanoners=)
Skriver sen.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0