Ung och bortskämd

Nu har jag sett klar alla avsnitten av programmet ung och bortskämd, och snacka om att från början kan dom verkligen ingenting, jag fattar inte hur föräldrar inte har lyckats bli utbrända eller att dom inte har slängt ut ungen! Men det var en bra vinnare och fel 2a och 3a Tjejerna borde inte ha kommit så långt, helst inte en av tjejerna men se kan man förstå att hon är bortskämd när hennes pappa inte ens vågar säga till henne att man kan faktiskt städa, eller att han måste prata bebisspråk med henne. Hon är ju ändå 23 typ och ja bebisspråket borde ha slutat för länge sen! Och när hon är så pass gamal ska hon kunna tåla att höra sanningen!

Men nu har jag sett det i alla fall, och jag rekomendrar den lilla serien till er andra, den finns på svts hemsida och det är på 8 avsnitt=)

Men nu ska jag se lite annat och sen ska jag försöka lägga mig tidigt ikväll, för i morgon drar jag hem på morgonen för jag och syrran ska måla hennes rum=) Kommer att bli kanoners och jag kommer garanterat ha färg på händerna, armarna, ansiktet och håret, men väggen kommer att bli skitsnygg;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0