2/2 2010

I morse vaknade jag först just efter klockan fem, för jag hade somnat medans vi såg en film och vid fem skulle erik lägga sig. Och konsigt nog så blev jag jätte pigg då, och låg vaken ganska länge, det e så jobbigt när det blir så. Men sen idag så har vi varit och lämnat papper till AF, jajemen jag kom ihåg det;P Sen har jag som inte gjort nå mer. Snart ska erik göra en kladdkaka åsså blir det väl en film till den=)

Igår nör vi var hos pappa så blev jag så sugen på att låna hem av hundarna, så vi tog med oss Amanda, hon e ju så söt:D Men snacka om att hon tar upp stor plats i sängen!! Minst som en vuxen person gör.
Lilla glada amanda:P

Aja nu ska jag visa några roliga klipp för mamma=)

/H

Kommentarer
Postat av: helen

nej men jag vet inte ;) han var ju jätte söt !:) du din födelsedag, när kan vi komma och gratta dig ?;)

2010-02-03 @ 02:37:45
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0