Alla hjärtans dag=)

God morgon för ett tag sen:P Idag är det då alla hjärtans dag som jag inte alls brukar fira, eller ja krama någon eller så och kanske fått någon choklad eller så. men annars tycker jag inte att det är så jätte speciell dag. Så ni kan ju alltså gissa att jag och erik inte ska göra något speciellt idag:P Eller ja mer än förra året gjorde vi inget, kanske satt vid varsin dator:P Men i år så har vi köpt godis till varann,(fast vi var med och fick välja godis:P) Sen så när vi var på stan igår såg jag ett jättesött goddedjur av barbapappa och Erik så söt som han är köpte den till mig och jag fick den i morse när jag vaknade:D Jag kanske e för gammal för den men han e jätte söt:P

Min barbapappa;)

Sen ikväll så ska jag och Erik till Helen och Rei och se en film och bara mysa=) det ska bli trevligt och jag är jätte sugen på att se filmen, den heter juryn och nått mer:P
Men nu ska jag äta en semla och sen in i duschen=)

HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG:D

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0