Bilder från Arjeplog




Här sitter vi och kör en spel som jag inte kommer ihåg vad den heter men det är i alla fall så att man har ett lapp i pannan med ett namn på av en känd person och men har får fråga frågor om den. Det var jätte roligt och vissa hade så enkla och ändå kunde dom inte lista ut dom:P Men det var jätte roligt i alla fall, men det var så att jag förlorade i det här spelet=/ Men det var inte så konstigt, vi skulle klara två namn och då har man klarat spelet. och mitt första namn var Godzilla. Och jag kan säga att jag har hört namnet och sen vet jag absolut inget om det:P Ni ser ju på bilden hur jag tänker:P









Här blidde det lite poker, och jag som inte spelar poker fick vara dealer:P och ibland var jag omtyckt och ibland inte;P Jag tyckte i alla fall att jag  gjorde ett bra jobb(A)

Haha jag tycker att den här bilden e så rolig, emil ser lite bestämd ut när han pekar med handen, men boooba skrattar och gustav kollar bara lite konstigt på honom:P

Ja men nu orkar jag inte he upp mer bilder men ja jag fick ju upp några i alla fall:P

Tack Boooba, Emil, Nadine, Selina, Gustav och Erik för en trevlig helg=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0