Blev en sen kväll:P

Nu e jag hemma och har hunnit gjort lite natta mat=) Det blev lite längre hos fanny än vad jag hade tänk, men vi hade helt enkelt så trevligt;P Vi började med att hyra en film, och det blev the ugly truth, och det var GRYMT rolig:P Fast den var ganska pinsam, men vilket gjorde så att det blev många skratt:P Vi hade i alla fall en jätte bra kväll allt som allt=) och vi ska nog snart göra om det igen:D För sen e det ju så att jag och fanny har kommit på ett litet project, och det måste lösas..men det kommer att ta tid, och mycket studerande:P haha okej jag driver bara, bara nått skit som jag och fanny snackade om:P Om jag säger så här, vissa av er kommer att fatta:P

Aja nu ska jag se en film=)
hare gött=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0