EB

Idag så var jag uppe lite tidigare än vad jag brukar, för att elin kom just efter tolv som vi planerat. Hon kom hit och vi snackade en massa och fikade=) Det var så kul att träffa henne det var så länge sen.. Jag fick en påse av henne som innehöll några riktiga gosaker=) Både godis och snus=) Så snart kommer jag att ha en myskväll med mig själv och bara sitta och gotta mig;P Som jag sa var det länge sen sist så nu sa vi att vi absolut inte skulle vänta lika länge till nästa gång!!

Tack elin för en trevlig dag och en king present;)

Bild från våran turkietresa:D Sexig som fan;P

/H

Kommentarer
Postat av: EB

Det var så lite så :) det är jag som ska tacka för sällskapet. Nästa vecka då jag är ledig så kan vi ju styra något också :)

2010-02-11 @ 23:52:39
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0