En Fyra För Tre

Så nu är födelsedagen över för några timmar sen, och det var en riktigt bra dag=) Hela familjen var hemma och sen efter middan så fick vi främmen av morbror och moster, och jag fick ett par örhängen av dom. och jag måste säga att jag är grymt förvånad, Det var min morbror som hade valt ut dom och dom var jätte fina, och han hade full koll på vad jag och min syster brukade ha på sig för örhängen. Om jag säger så här, när man ser han så tror man bara att han kan prata om bilar eller liknande. Och sen kommer med detta, inte illa:P jag har i alla fall jätte fina presenter av alla=) och jag är jätte nöjd:D

Nu sitter jag och erik och ser serien En fyra för tre som jag fick av min stora syster=) Så himla bra serie:D Åsså dricker jag lite vin så det kan inte blir så mycket bätte=)



Här har vi alla till och med min lilla (lätt överviktiga) katt som fick ett snöre att leka med=)


Men nu ska jag fortsätta kolla på En fyra för tre=) Och i morgon blire först att vara med lilla, unga Elin=)
Och sen på afton så kommer Rei och Helen..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0