Fika + Morden i Midsomer

Efter spålöst idag så fortsatte jag att kolla lite på tv på bland annat Raw Comedy Club. Vilket brukar vara ganka bra, men idag så hade dom en kille där Hellgren eller vad han nu hette. Jag kanske skrattade åt han en gång, det e inte roligt när någon berättar flera gånger att han är från östermalm!! Men i Jonas gardell var härlig som vanligt:P

När erik kom hem så såg jag, erik och lillsyrran på skönheten och odjuret, och inte för att min lillasyster är så liten att den passar hennes ålder. Utan för att vi alla tre tycker att den är så sjukt bra=)

Men nu ska i alla fall jag och erik kolla på morden i midsomer och fika lite kvällsfika ( ens det egentligen e tidigt:P) Sen blir natt=)

I morgon ska jag inte göra så mycket på dagen, men på kvällen blire att fara till farsan och fika=)

Go natt på en stund;P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0