Fikat hos pappa=)

Ikväll så var vi alltså och firade jag och syrrans födelsedag och vi hade det roligt. Det var farmor, farfar, syrran, jag, erik, pappa, hans fru, styvmormor, kusin och hans föräldrar. Så vi var inte så många vilket var ganska skönt=) Så vi fikade lite sen så gick vi och busade lite med min kusin ( han e snart 3 år ). Vi kollade lite på nickenyfiken och tog lite kort, kitlade varanndra osv, Alltså han e så gullig min kusin, och är verkligen en av dom gladaste i världen=)

Det jag fick var, presentkort på Gina, Presentkort på Expert, sockar, pengar, skiva och ett par hörlurar=) Riktigt nöjd=) Jo förresten farmor hade stickat typ tjocksockar, dom e så sköna, jag som typ alltid har kalla fötter..

Min storasyster=) Hon e så gammal, snart hela 23 år:P
Haha erik är också med på den här bilden, men ja syrran lyfte just handen och då syns inte hans ansikte:P
Min otroligt söta kusin=)
Här är teckningen jag fick av kusinen, han är en riktig konstnär:D
Efter alla hade farit satt vi kvar och bara pratade=)

Har mer bilder men det här får räcka=) Nu ska jag och erik kanske se en film och äta lite glass och chips, en myskväll=) det rycktas nämligen att jag får frukost på sängen klockan halv sju i morgon, så jag kommer nog inte att vilja lägga mig hur sent som helst. Men ja det e inte så säkert att det blir så i slutändan:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0