God dagens:P

Tjollahopp:P Idag har jag absolut inte gjort något:P men jag ska snart börja göra mat så fort mamma kommer hem med alla saker som jag behöver=) Idag blir det Chili totten arne, och ja jag vet att det inte heter så, men så har jag alltid sagt och så kommer jag alltid att säga:D Sen efter middan ska jag väl kanske plocka ihop på rummet, om jag orkar:P Sen så blire dusch och sen slappa framför datorn eller tvn=)

Jag sätter in nå bilder sen om arjeplog och den här gången ska jag det, annars brukar jag vara ganska bra på att glömma bort:P Aja nu ska erik massera mina axlar och det kommer ta sjukt ont, men om någon timme så kommer det vara så värt det=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0