God morgon igen:P

För ett tag sen vaknade jag för anrdra gången idag:P Fick frukost på sängen i morse ochh efter det somnade jag om:P Men det e så roligt att få frukost på sängen, helst jag som e så slö på morgon:P Fick faktiskt också presenter, det var presentkort på edda, allti allo skrivare och fotopapper=) SJUKT bra presenter!!!:D:D

Sen tack till alla som jag har hört av sig och gratta:D Förlåt om jag inte vet vem alla är:P
Så idag fyller man alltså 20 år och det är som ingen skillnad måste jag säga:P Men det känns ändå konstigt att säga att man är 20, syrran ska ju vara runt den åldern:P Men ja hon fyller i alla fall 23 idag, GRATTIS:D

Idag så ska vi faktiskt bara mysa med familjen, alltså inget bolag idag och inte i morgon, har faktiskt inga planer att fara dit:P Vi ska äta go middag ikväll och sen vet jag inte=) Men det ska bli skönt att inte ha hela släkten över till en:P

Bild från då jag och elin var i turkiet=)

/H

Kommentarer
Postat av: helen

det var så lite så ;) snygg bild ;)

2010-02-10 @ 15:13:25
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0