God morgon

God morgon, först vill jag bara säga att klockan är 10:41 och jag e vaken och har varit vaken snart en timme, och jag har sminkart mig och gjort mig helt klar=) Det känns lite bra bra faktiskt:P
Jag vet att det är så att jag ska in till stan med eriks föräldrar och då måste jag vara klar en speciell tid, men det är också nått jag har valt=) ja alltså ibland så jag så bra, eller hur Elin:P

Idag ska jag alltså in till stan och köpa min kusins present och köpa lite kläder till mig, hoppas jag verkligen! Sen blire till kusinen och fira han, jag tror att han fyller 12. Sen ikväll så ska jag nog fortsätta äta ur godiset (naturligtvis har jag kvar sen igår:P) och sen slappa framför tvn. Det är så att Erik är borta ikväll så det blir bara jag ikväll=)

aja nu ska jag sluta babbla;)
/H

Kommentarer
Postat av: eb

sv: OJ jag är märkta förvånad. Grattis tjejen :)

2010-02-13 @ 12:08:35
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0