Göra mig klar, äta sen iväg.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra mig klar för ikväll. Efter det blire middag och sen till pappa och hans fru och fika med släkten. Annledningen varför vi ska dit är för att jag och min stora syster fyller år i morgon så. Och eftersom att vi ska fira med mamma i morgon så firar vi med pappa och den sidan av släkten idag=)

Idag har jag verkligen inte alls gjort mycke, jag gick ut med hunden i morse sen har jag sovit och sovit, sen har mamma bakat idag så jag fikade lite sen så har jag glutta på tv och bara slappat:P Men ja det var ganska skönt, la mig ganska sent igår och sover fortfarande inte helt okej på nätterna så=/

Aja in i duschen e vad som gäller nu=)

Tjollahopp=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0