Helkväll framför datorn

Har nu legat framför datorn hela kvällen och sett på en massa olika avsnitt från olika serier. Jag har sett lite Kniven mot strupen, som e faktiskt helt okej=) Sen har jag sett på OTH och jag hade missad typ fyra avsnitt som jag såg. och jag lovar att jag grät i det senaste avsnittet!! Och då menar jag gråtit:P

Nu ska jag snart isäng och sova lite=) Det ska blir skönt, får alltid ont i huvudet när jag gråter..

Imorgon (idag) så blire inte speciellt, hade tänkt försöka göra lockar med min lock/platt tång, har inte lyckas riktigt än:P Men aja funkar det inte, kanske lilla Elin kan hjälpa mig någon gång, vi har ju listat ut sånt förr:P
Sen på afton ska vi små ''fira'' mig hemma hos erik med hans familj=) Jag har fått välja mat och efterrätt, vilket jag inte gillar att göra, men hans mamma är så söt och vill göra det så.. det kommer i  alla fall att bli grekiskpytt i panna, SJUKT gott. Och så bra hon e på att laga mat så kommer det bli ännu bättre=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0