Hemma från happis=)

Nu har jag hunnit vara hemma en timme kanske=) Men vi hade en jätte trevlig dag=) först var vi på gallerian i Finland och gick omkring lite där, och nej, inte på Alko. Jag far heller på klädesaffärer och IKEA:D Sen åt vi lunch på subway och sen blidde det IKEA=) Jag hade ju egentligen inga pengar som jag skulle handla för eftersom att jag sparar just nu. Så jag köpte faktiskt under tusen kronor, vilket ALDRIG har hänt förr:P Jag är lite förvånad själv haha:P Men jag var där för någon månad sen och då köpte jag ganska mycket små skit som man alltid gör där, och nu när jag inte har så mycket pengar så blidde det som inget sånt.. Jag köpte i alla fall madrasser till sängen, så nu ska den bli mjuk och skön=) Längtar till att lägga mig ikväll:D Och sen så köpte jag några låder som vi ska ha kläder i, du vet jag har ganska mycke kläder i mitt rum så mer låder behövdes:P Haha nä men det e faktiskt  också till Erik:P Sen blec det ett större ljus och tre ljuslycktor..det  var allt från IKEA - helt sjukt!!
Men ja jag kan ju säga att om jag inte hade sparat pengar för tillfälligt så hade det nog blivit mycke mer:P Men sparar man så sparar man:P
Nu ska nog jag och erik ha en myskväll, riktigt skönt efter man har varit borta hela dan=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0