Hemma hos Erik=)

Nu är vi hemma hos erik och har kanske varit här en timme. Så nu har man packat upp allt och så. Men vi hittade ett litet runt poblem i hans rum, en rockring (vet ej vad den gjorde i hans rum) Och det är så att när jag var liten, typ dagis och uppåt några år, så var jag kung på det där, det var flera ringar, jag kunde byta håll, köra den upp runt halsen och ner på bennen och tillbaka. Så jag var ju tvungen att testa, haha satan vad rolig man ser ut!!!;P Jag kan säga att jag verkligen har tappat det. kanske kan ha den kvar några sekunder:P Och jag kan inte sluta testa den, jag blir så sur att jag inte kan längre:P Så jag kommer bara att stå och försöka enda tills jag kan det igen, spelar ingen roll hur lång tid det kommer att ta, spelar ingen roll om jag inte kommer att sova alla, jag SKA klara det!!:P

Tack Helen och Rei för en trevlig afton=) och tack för presenterna, och jag ska försöka vara lite snäll när det gäller valet på filmen;)

/H

Kommentarer
Postat av: helen

haha det tycker jag var snällt av dig ;) nu sitter jag vid min nya dator ;) (STOLT) HAHAH! =) det var så lite så :) tack själv!=)

2010-02-11 @ 22:12:59
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0