Hemma igen från Arjeplog=)

Nu har vi alltså varit i arjeplog över helgen, och faktiskt haft det trevligt=) Var var sju personer som for dit, och vi spelade spel, såg film och lite fest;P Jag måste säga att jag är lite förvånad över att det var så roligt som det var, jag var faktiskt kanske inte så jätte sugen från början, jag tänkte mest att det kommer bli strul med nått och sen så blir det så många viljor och jag har sovit skitdåligt i två veckor. Men det gick SÅ mycket bättre än väntad, det enda som var, var att jag fortfarande sover dåligt, men det skulle jag nog ha gjort hemma också. Och det var ganska skönt att ha skilda sovrum, trodde att vi skulle vara fem som sov i ett rum och det kan bli ganska jobbigt och många som snarkar, och andra som gör vissa saker:P

Jag har tagit lite bilder men jag orkar inte lägga in dom nu, utan jag gör det i morgon=)
Nu ska jag och erik se en film och mysa i soffan=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0