Hemma igen:D

Nu har vi kommit hem igen och gjort oss lite fika=) Och ja fikat innehåller musli:P Nu ska vi sätta oss framför tvn och se lite film, bland annat, Year one, som jag verkligen hoppas ska vara bra!! Vi såg en film som hette juryn nu hos helen och rei, och den var verkligen bra, fast det var lite synd för jag visste hur den skulle sluta eftersom att det har helen berättat för mig:P Men den var bra ändå:)

Det kommer nog inte bli allt för sent ikväll på grund av att jag och elin ska på stan i morgon och fixa nytt bakomatkort till elin, hennes börs blev stulen i helgen. Sen efter det så ska vi shoppa lite och har vi tur så tar vi oss kanske en fika också:P

Aja nu ska det bli film:D hoppas hoppas....

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0