IKEA:D

Nu är det snart dags att lägga sig, för i morgon ska vi upp tidigt, bilen går klockan 07:30 till IKEA:D Faktiskt så längtar jag ganska mycke=) ens jag inte har nå pengar för det, men det e ju alltid IKEA:D

Ikväll så har jag, syrran och erik spelat spel. Eller ja först hittade jag lillasyrrans gamla trolleri låda som är typ upp till 6-10år eller vad det nu var:P Haha det var jag och Ewe som hade mest roligt med den, erik gick efter ett tag:P men sen så blev det spel=) Erik vann i det första spelet och ewe två sen jag sist=( I andra spelet vann ewe, erik två och jag sist=( Haha snacka om att det inte är en bra dag för mig när det gäller spel:P Ingen trisslott idag inte;)

Men nu ska jag börja göra mig färdig för sängen, så jag e lite pigg till i morgon=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0