I'm back=)

Nu e jag tillbaka och som jag skrev tidigare så var middag jätte god:P Jag vet att jag e bra:P haha  men nog snack  om hur bra jag e :P Jag har i alla fall hämtat min skjorta hos elin och visat den för erik och han tyckte den var snygg, vilket jag ärligt inte trodde att han skulle tycka:P Sen så har vi faktiskt varit och handlat lite godis också... Och jag handlade faktiskt kinderägg, det var så länge sen och jag blev så sugen, åsså e det så roligt med överraskningen som är inuti:P Haha kan man tro att jag e 20 bast:P

Nu ska jag packa in lite nya kläder i garderoben och se vet jag inte, troligtvis äta ett kinderägg:P


Bild tagen från google.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0