Jag e sssåå seg!!:P

Alltså jag vet att det här är det första jag skriver idag och att jag e verkligen seg..Men jag orkade inte skriva i morse innan jag for och när jag kom hem vare middag sen duschade jag sen så råkade jag somna..och har faktiskt sovit riktigt gott:P

Idag har jag i alla fall först varit in till stan och strosa runt och sen handlade jag och for till min kompis. Och där var det riktigt trevligt, vi snackade först ett tag och sen så gjorde fruktdsallad. och då menar jag fruktsallad:P haha vi snålade inte i alla fall:P Åsså till så åt vi lite grädde och glass och alltihop var så sjukt gott=) Åsså till det så krypte vi upp i soffan och såg en film..så dagen kunde helt enkelt inte ha blivit bättre:D

Men just  nu ser jag på American IDOL och det e så sjukt roligt att se uttagningar:P

/H

Kommentarer
Postat av: helen

det betyder att du känner mig vettu ;)

2010-02-23 @ 23:47:22
URL: http://helenwesterlund.wordpress.com
Postat av: e

sv: ja det vill jag! vore guld

2010-02-23 @ 23:52:03
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0