Jag ska inte bli mammig:P

just nu sitter jag och ser lite Top Model medans jag och erik väntar på att vi ska hämta eriks storasyster som har varit ute på station ikväll. Och eftersom att det var 1,5 timmar sen station stängde och hon brukar inte vara ute så länge efter, på ex max så börjar jag bli lite orolig. Men jag vet att jag egentligen inte ska bli det, jag vet att dom e flera och hon är verkligen ansvarsfull, hon skulle aldrig komma på att gå hem på natten eller nått sånt. Men ja man blir ju ändå lite orolig, för ens om hon är ansvarsfull så kanske inte alla andra e det=/  Men jag ska inte bli mammig nu:P

jag fattar inte varför jag har så lätt att bli mammig när det gäller andra men aldrig mig. Tänker väl den vanliga tanken, det händer aldrig mig:P

Aja fortsätta se på top model och hoppas att hon hör av sig snart=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0