Jag vet att jag e seg:P

Jag vet att jag inte alls har skrivit något på bloggen idag, men det finns faktiskt en annledning. I morse så har jag skittrött, aldrig att jag kommer att skriva ett inlägg innan klockan åtta på morgon:P Sen så var jag hos tandis=( och sen for jag hem tvärt till ur och efter det for jag till syrran och efter det till stan, sen gjorde vi lunch och sen la jag mig och sov eftersom att min medövning hade börjat försvinna och jag hade ont.

haha jag vet att det var verkligen rörigt idag men jag orkade faktiskt inte skriva tidigare.. Jag måste däremot skriva att jag hade sjukt bra tandläkare och tandsköterska, FÖRSTA GÅNGEN. Och det gick sjukt fort också, både jag och erik blev lite förvånad. Så ja det gick bra.. och nu är det mer än ett år tills jag ska dit nästa gång:D:D:D:D:D

Ikväll så kommer jag bara att ligga ner och göra inget för jag e ganska slut, sov inte alls många timmar, jag skulle gissa på typ två. och dom två var inte så bra. Fast jag ska följa erik när han ska köra pappa och hans fru till Brolle saken ikväll.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0