Nu är jag hemma..

Nu är jag alltså hemma igen, jag har då varit inne i stan och jag och en kompisa har sett på bio. Det var Prinsessan och Grodan. Och det var riktigt bra kan jag lova dig!!:D Den var lite som dom tecknade filmerna var förr, alltså lite som vi såg när vi var små..Alltså olika personer möts och dom vet inget om den andras värld och dom blir kära, och naturlgitvis en ond person ska ju vara med. Och ja dom sjunger lite då och då i filmen.. Men den var riktigt bra, en av dom bättre på länge=) Men sen var min kompis och jätte snäll jag fick en födelsedags present=) Det var ett presentkort på H&M:D Haha så nu kan jag shoppa ännu mer=)

Nu har också några presenter kommit som jag visste att jag skulle få men dom var tvungen att beställas. Det var min hörlurar ( Skullcandy ) åsså var det en skiva med Melodu Gardot - sjukt bra sångerska:D Så nu sitter jag här och lyssnar på skivan och ljudet kommer från mina nya hörlurar:D

Okej nog snack om det, nu ska jag kolla lite vidare=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0