Nu är jag tillbaka

Nu har jag varit hemma en stund..så det tar inte så lång tid alls:P Fast sen var jag ju också ganska bra, det gick grymt fort för mig och hann till och med om en person som började före:P men sen efter var det jag sackade efter:P När jag skulle hålla för så att det skulle sluta blöda, så gick inte det så bra. det slutade med att jag fick sitta upp och hålla upp armen, så då hann den andra personen ikapp mig;P Men det gick i alla fall bra allt som allt=)
Jag har också pratat med fanny som jag ska vara med ikväll, det blir så att vi ska se film och snacka skit:P Men vi ska i alla fall på hemmakväll och hyra någon bra film (naturligtvis:P)

Men nu ska jag slappa framför tvn:P

Hare gött=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0