Nu blire en serie och godis:D

Har skrvit två gånger nu att jag ska se En fyra för tre idag och äta godis, har inte gjort det än konstigt nog. Men jag har sett lite olika programm, pratat lite med folk osv och helt plötsligt kollade jag på klockan och insåg att den hade hunnit bli ganska mycket:P

så NU ska jag sätta mig och kolla på serien och äta godiset:P

Det kommer inte att bli så sent ikväll eftersom att vi ska upp i morgon för att hinna med lite saker. Det är så att min kusin fyller år i morgon och vi ska köpa hans present i morgon, och jag ska in och kolla om jag hittar ett par jeans när jag lika gärna är på stan. och sen ska vi vara hos kusinen klockan 13, så det blir en tidig lördagmorgon:P Sen vet jag inte mer vad jag ska göra i morgon, får väll se, kanske blir lite lugnt efter allt som har varit den här veckan. Skulle vara skönt att ha slapparkläder på sig i morgon=)

Aja nu SKA jag börja se:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0