Nu e det dags att sova:P

Nu är det faktiskt så att jag ska sova:P Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig tidigt:P men ja det brukar ju aldrig gå så bra(A) Men i morgon kan jag lova att jag kommer att lägga mig tidigt, eftersom att på onsdag ska jag ge blod..och det är ju inte så bra om man har sovit dåligt, jag lovar att man blir ganska trött efter man har gett blod så den tröttheten räcker:P

I morgon e det så att jag ska upp lite tidigare eftersom att jag ska till en kompis på dagen=) Vi ska ha en riktig mysdag=) Vi ska göra oss lite fruktsallad och sen så ska vi mysa framför en film..längtar faktiskt:P Men jag ska vara där runt halv två och jag måste åka två bussar för att ta mig dit och sen så ska jag handla in lite saker till fruktsalladen så jag kommer att få stiga upp lite tidigt i alla fall=)

Sen måste jag säga att det var jätte roligt se att Jessica hade kommenterat på bloggen, och jag kan säga att allt e bra med mig, förutom att jag skulle behöva ett jobb:P Men det var roligt att höra av dig och vi måste ju börja prata mer igen:D

Men nu lite natten=) Go natt alla:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0