Nu har man hjälpt mamma:D

Nu har jag damsugat färdigt, så nu blir nog mamma nöjd när hon kommer hem, hon har haft jätte ont i en hand så hon behöver hjälp med vissa saker. Så jag damsög och erik håller just nu på med att damma av mattorna=) Ja ibland så kan vi vara snälla:P

Jag ska snart hoppa in i duschen och sen blir det att göra lite frukost=) fast jag vet inte när jag kommer att orka kliva in i duschen för jag la mig just i sängen med datorn, och det var ganska skönt:P Så jag ska nog ligga här ett tag:P
Sen ikväll så får vi främmen av stora syrran och min moster=) Båda ska äta och sova här, eftersom att i morgon bär det av till IKEA:D Jag hade helt glömt bort det av vi skulle dit, men aa nu ska vi det i alla fall:P Fast det e lite tråkigt för egentligen har jag inga pengar jag kan spendera, men man kan ju alltid kolla på saker och hjälpa dom andra och sen lovar jag att jag kommer hem med nått litet:P Jag tror jag bara vet en tjej som kan hålla sig ifrån att köpa nått, haha sen vet jag ingen mer:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0