Onsdag

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva men så är det alltid när vi bor hemma hos mig. Har mer saker att göra då så det blir som bara inte att man skriver.
Men idag så har jag och erik varit och lämnat lite saker hos farfar och sen så hämtade vi upp syrran som skulle hem till oss och äta idag. Och idag var det min tur att göra middag så det blev kyckling wraps, med hemmagjord gukkamukka:P Det var jätte gott och jag kan lova att verkligen var slut med mat sen:P Men sen så följde jag och erik med syrran när hon skulle handla, och snacka om att vi skämde ut oss, och jag tror faktiskt att det var ewe som skämde ut sig mest!! Hon sjöng sånger som man kanske inte sjunger högt och absolut inte så nått barn hör det;P Förlåt Ewe jag var bara tvungen;P
Men sen när vi kom hem fick vi en semla som mamma hade bakat idag, SJUKT gott!:D Sen så spelade jag, erik och ewe spel och ja det spårade som förra gången:P och ewe började prata med skånks dialekt:P och gjorde det länge efter vi hade slutat spela också:P

AJA det e typ vad som har hänt idag och i morgon ska jag in och hjälpa farfar med att städa och sen ska jag och erik fara och handla inför helgen. För då blire Arjeplog=)

Men nu ska jag se lite Beck - Gamen. Länge sen jag såg den och jag kan säga att jag verkligen inte kommer ihåg så mycket om den..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0