Semlor=)

Nu har vi just ätit semlor eller ja man säger ju temlor:P Det var eriks mamma som hade bakat, och det var riktigt gott=) Åsså ett glas mjölk till semlan blir det mums:P Men nu sitter jag i alla fall och tittar på simpson, skit bra=) Och jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, men eftersom att jag fortfarande är hur slut som helst så blire det väl halvsova i soffan:P

Aja vi får se hur det blir, lovar att jag kommer att somna tidigt och sen vakna mitt i natten och sen inte kan somna om, jag är ganska duktig på att göra just det:P Men jag ska verkligen försöka hålla mig vaken:P

satan vad jag babblar om absolut inget just nu.:P Nu ska jag sluta:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0