Snart bär det av till pappa

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta upp oss, för vi ska nämligen sova där inatt. Och jag hoppas så mycket på att det kommer att bli nått gott till middag!! Men det är så att jag inte kommer att ta med mig datorn bara för en natt, så jag kommer inte att skriva förrän i morgon igen. Fast jag kan ju säga att ikväll kommer vi nog bara ligga i soffan och se någon film eller blir det väl att spela nått spel. Sen i morgon så ska jag och en kompis fara och på bio och se prinsessan och groda, och jag tror att den kommer att vara king:P Så jag längtar till i morgon:D

Men nu vet jag inte mer vad jag ska skriva eftersom det inte har som hänt nått idag:P

Eller förresten kom på en sak som jag ska skriva. GRATTIS till min lilla kusin som fyller 7 år idag, så han är väl inte så liten längre:P Fast tyvärr så kan vi inte gratta honom eftersom att han är i Australien och där har han varit i nästan tre månader och ska vara där i tre månader till.. jag är lite avis:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0