Snart sängen..

Håller på att se lite America's Next Top Model, men jag ska nog inte försöka se allt för länge eftersom att jag ska upp tidigt i morgon. Men jag har däremot sovit lite nu ikväll i soffan så jag kommer inte att vara helt utan sömn i morgon.. Men i alla fall nu ska jag se lite mer ooch sen blir sängen och försöka sova hela natten..hoppas hoppas...

Sen så hoppas jag verkligen att det kommer att gå bra hos tandläkaren och att tandsköterskan jag hade sist inte är där, för då vet jag att jag kommer att käfta vilket jag gärna inte vill. Men hon jag hade sist var verkligen inte rolig att ha, hon var spydig så in i bomben!! det är i alla fall en tand som jag ska laga i morgon och när jag var där sist, så tänkte hon som inte bertätta att jag skulle laga en tand och när jag fick ur henne det så fick jag inte veta vilken tand det var utan hon bara himlade med ögonen.. INTE alls roligt!!
Aja hoppas att det kommer att gå bättre i morgon, och att jag inte behöver säga till henne, för om det verkar behövas så kommer jag att göra det!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0