Söndag

Idag så sov jag och erik verkligen länge, jag tror inte att vi vaknade förrän runt två:P Efter det så såg vi filmen face off, som alltid kommer att vara en bra film, en film som man inte kan bli less:P Så vi steg inte upp förrän vid fyra(A) Sen blidde det lite middag, och eftersom att det var söndag så orkade jag inte göra något extremt, så det blev kebab, pommes och sallad, men det var gott i alla fall:P

Sen färgade jag håret på syrran och medans vi väntade så klippte hon min lugg så nu räcker den inte till hakan längre:P Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer, nu sitter vi och kollar på Two and a half men, lillkillen i den sirien är ju så jäkla rolig och gör som hela serien också för den delen:P

Sen måste jag säga att det är så stor skillnad på min säng:D Nu är den mjuk och man vill bara ligga och sova i den hela tiden:P Och man har inte ont i kroppen när man vaknar vilket är ganska skönt=) Det var ett riktigt bra köp, helt klart värt det:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0