Torsdag och äntligen hemma igen=)

Idag så har jag varit uppe tidigt, skulle ha ett möte klockan tio så det var kvart över nio bussen som gällde=) Mötet gick i alla fall bra=) Sen var det AF som gällde, och som vanligt blev man inte så mycket klokare på det:P Sen så träffades jag och helen och tog en fika, sen gick runt och kolla runt lite på kläder och önskar att man hade råd:P Men det var en helt okej dag ens det har varit mycket och fick stiga upp tidigt. Men jag kan säga att det e grymt skönt att vara hemma igen, nu ska jag halvsova i soffan tills det e middag:P

Jag kommer att försöka sova hela kvällen i soffan, för jag kommer inte att sova en blund i natt eftersom att jag ska till tandis klockan 08:10 i morgon=( Och jag lovar att jag är rädd, mot kvällen kommer jag nog att vara gråtfärdig=(

Aja dags att halvsova:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0