Vart på stan och shoppat:P

Idag så har jag varit på stan med elin och shoppat lite.. Hade riktigt kul och vi shoppade faktiskt ganska bra båda två=) Jag köpte mig stövlar:D bälte och en skjorta=) Och elin hade tur att hitta sig en ny börs och hittade också en ny väska. Sen så köpte hon skit nsygga leggings, det var samma som jag köpte för någon dag sen, alltså e det klart att som e skitsnygga:P Sen två tunikor=) Skjortan jag köpte kommer fick elin och sen ska jag få en likadan skjorta av henne, haha visst låter det konstigt:P Men det var så att jag hittade en skjorta och hon har en exakt likadan, och hon ville ha i en annan storlek och hemma hade hon den storleken jag ville ha så egentligen så bytte vi helt enkelt:)

Men det var en bra dag i stora drag=) Ikväll så blir jag själv så det blir att mysa framför tvn med barbapapa:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0