2010 01 02

Alltså det känns verkligen skumt att skriva 2010, och det ser helt fel ut. Jag lovar att någon gång när man ska fylla i papper så kommer jag att skriva helt fel. Helst eftersom att jag fyller år 0210 och det e så grymt likt 2010, aja det finns inte så mycket att göra åt..

Idag har jag inte gjort något alls, har mest bara legat och vänt på mig i sängen, erik har däremot varit duktig och gått ut med hunden några gånger ens jag sa att jag skulle göra det. Det e tur att man har en snäll karl:P Men snart i alla fall så kommer han upp med lite mat och sen ska vi se någon Astrid Lindgren film. Vi såg Lotta igår, alltså snacka om att hon e gullig=)  Sen resten av dagen är bara till för att slappa:P eller ja vi ska posta några brev, det e den stora händelsen idag;)

Har just pratat med Helen och hon och Rei kommer på måndag för en liten spelkväll, med kanske lite snacks och gott att dricka=) Det ska blir grymt roligt, vi har pratat om att ha det ett tag nu..Aa men det kommer att bli roligt:D

Men nu ska jag se Ronja Rövardotter, ses sen:)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0