Allt möjligt:P

Det var ett tag sen jag skrev men det e bara för att jag inte har haft tid eller ork:P Jag har i alla fall färgat håret igen, samma färg som förra gången så det e ju som inte så jätte stor skillnad. men det e alltid skönt med nyfärgat hår=) Jag har också färgat håret på syrran och tidigare idag så var helen här och jag färgade håret på henne=) Båda blev jätte fina;) Jag och erik har också storstädat mitt rum=) och jag har hunnit slänga lite kläder också=/

Igår så var min syrra hemma och på kvällen så spelade jag hon och erik rummy, vi hade sjukt roligt:D Jag vann två av tre gånger:D:D:D Men jag vet vad det beror på, jag hade en liten maskot i knäet, min lilla katt Kickan=)
Hon har full koll på vad som händer:P
Hon var till och med så duktig att man kliade henne=) till och med syrran verkade tycka att hon var duktig eftersom att hon också kliade henne lite:P

Nu ska jag se lite morden i midsommer och fika lite sen blire sängen..I morgon ska jag och erik på stan och sen till pappa och äta middag=)

/H

Kommentarer
Postat av: Syrran

va ju tvungen att fjäska lite, då kanske hon skulle ha kommit över på mitt lag =P

2010-01-22 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0