Bilder från spelkvällen=)

Här är vi inne på det andra spelet, jag tror att det var Erik som vann det.
Här är Madicken ( Helen ) lite ledsen, gick inte just så bra.
Här vet jag inte riktigt om Helen ger det onda ögat till Erik eller om hon tycker att han e lite små dum, svårt att läsa den här blicken:P
Haha Rei är verkligen hur lyckligs om helst på den här bilden, jag tror att det var så att det gick bra för en han en gång i spelet, och jag fick det på bild;P
Här tar jag en pause och kollar lite på bilder=)
Min hög med marker, tyvärr sysn inte dom röda markerna så bra, men det e många:P
Helens hög med marker:P HAHA
Men här blir hon lite gladare när hon fick några marker till=) men tyvärr så vann jag ;D
haha så här går det när erik får ha kameran ett tag:P

Vi hade i alla fall en jätte rolig kväll, och jag tänker inte lägga in alla bilder:P Men vi borde absolut göra om det=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0