Fika och bio blidde det idag=)

Idag så träffade jag en kompis inne i stan eftersom att vi skulle först ta en fika och skulle vi på bio. Vi var och fika på ck och hade det trevligt=) Sen aå gick vi till bion, vi såg planet 51. Alltså jag vet att det e en barn film och att den e teknad, men det var så sjukt rolig, alltså man skrattade verkligen hela tiden:P Och jag kan säga att det var med vuxen skämt också, som barnen verkligen inte fattade, så man skrattade själv ibland;P
Man måste verkligen se den filmen, min kompis skrattade jätte mycke, och då menar jag mycket!!
PLANET 51

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, kanske se lite mer grannfejden, har typ fastnat för det programmet=) Jag känner verkligen att jag kommer att somna i soffan inatt, e ganska trött när jag väl lutar mig tillbaka.

Aja nu ska jag se lite Project Runway där dom håller på att designa scenkläder.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0