Fredag och helg..

Idag så var jag uppe runt halv tio, steg tidigt idag eftersom att jag skulle på AF.. Så bussen gick kvart över tio, eller ja lite senare, men ja så e det alltid med bussar:P Sen så kom jag dit lite tidigare än vad jag skulle men ja det hann bli lite kaos ändå. Men sen hamnade jag på en drop in lista för att få träffa en handläggare. Och jag kan säga att AF är inget som jag tycker om väldigt mycke!! Men jag fick vänta runt 30 min och sen fick jag träffa en kvinna som , tro det eller ej, men en jättre trevlig kvinna som lyssnade på mig och hjälpte mig gav mig förlsag om hur jag ska kunna gå till väga för att bästa chans på där jag vill ha. Hon fattade och jag lovar att det har nog inte hänt på arbets på många år. Och jag var ganska nöjd när jag gick därifrån=) Men ja det värsta e att det e inte min handläggare som jag egentligen ska ha, så jag vet ju inte hur hon e än=/ Men ja jag har i alla fall varit med och skrivit hostoria idag, någon som lyssnar och någon som e trevlig och någon som kan skämta roligt som jobbar på arbets, det e inte illa=)

Sen efter det gick jag lite på stan och köpte hårspray och örhängen (har velat ha dom hur länge som helst, och kunde inte hålla mig längre:P) Men ja det var ganska lugnt dom var som dyra, men av någon annledning har jag varit jätte snål när det gäller just dom:P Aja nu har jag dom och ska ha på mig dom redan i morgon när vi ska iväg och fira mostra=)

Aja nu har jag inget mer att skriva:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0