Fredag - Stan med mig själv;P

Nu ska jag alltså på stan med bara lilla jag:P Men ingen skada gör det eftersom att då väljer jag plagg helt och hållet själv:P Jag vet vad jag nästan ska ha redan så det borde inte bli så svårt... Jag hade mer planer i dag men dom blidde inte av så jag sov lite längre och tog stan lite senare=)

Det blir en tidig kväll ikväll, ska nog upp runt sju i morgon om inte ännu tidigare, eftersom att vi ska till lycksele så blir det upp lite tidigt:P Men det e ganska skönt att åka bil, i alla fall om man är som jag, somnar så fort jag vet att bilturen tar mer änn 20-30 min;P

Aja nu måste jag göra mig färdig klart så vi snart kan fara=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0