Helkväll framför tvn=)

Ikväll har jag nästat suttit hela kvällen inför tvn:P Jag satte mig här efter klockan nio och jag har snart stänga av tvn. Jag har däremot varit ut en stund, jag och erik var och skjussade hem syrran och en till hem från en jobbfest. Och det visade sig att att den andra som vi körde hem var min gamla jobbar kompis:P

Men sen har jag suttit och sett en film, som var helt sjuk!! Det var en verklighetsbaserad film och handlade om en kille som sa att han var jesus och fick folk att tro det. Alla bodde med varanndra och alla delade på allt, pengar, mat, barn , partner osv. Sen fick han dom att döda personer på olika brutala sätt. Och vissa var stolta och nöjda över de dom hade gjort. Förutom en kvinna som inte hade varit där så länge, hon stack och lämnade sin lilla flicka efter och sen måste hon vittna, annars åker hon dit och får dödsstraff. En riktigt bra film men verkligen obehaglig! Den hette förresten Helter Skelter.

Nu sitter jag och se Osbournes Reloaded - sjukt roligt!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0