Lördag - Stan

Idag e jag lika trött som jag var igår och pågund av samma sak också. Måste verkligen lära mig att lägga mig tidigt!! Fast jag var lite dum igårkväll, jag somnade i soffan runt nio och sov typ tre till fyra timmar och blev jag ju pigg igen, vilket gör att jag lägger mig senare=/ Och jag försökte verkligen hålla mig vaken igår, men det gick inte så bra med det=/

Idag har jag i alla fall varit med en kompis på stan, vi gick runt och kollade lite på kläder och smycken och så. Sen var vi också och fika på Waynes, riktigt gott=) Det kändes inte som om att det var mycket folk på stan, men så fort man kom in på ett café/matställe så var det fullt!! Men vi hade en bra dag i alla fall=)
Fast det var en sak som inte gick som planerat idag, jag skulle åka buss in till stan, men antingen så kom bussen ovanligt tidigt eller så kom den inte alls, så det gick ju lite sådär då. Var ju som inte sugen på att gå in till stan=/ Men som tur var så var pappa  hemma så han kunde komma förbi mig och hämta upp mig och köra mig till stan, så jag blev bara runt 5-10 min sen.. Fast jag skulle egentligen vara i stan kanske 20 min för tidigt:P Men det var som lugnt, ingen skada skedd=)

Imorgon så fyller Helen 20 så jag ska försöka ta mig dit och säga grattis och så. Men tyvärr e det ju inte så lätt att ta sig till kåge och tillbaka med buss, så hoppas att det finns en bil att låna så kanske erik kan köra mig=) Men men vet ikke det förrän i morgon...

Men nu ska jag kolla runt lite jobb inte för att det lär finnas nått! Men man kan ju alltid hoppas=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0