Måndag.

Idag har jag och erik varit på stan och köpt en present till en kompis som fyller år i morgon. Det var lite svårt eftersom att vi inte har kännt honom så länge så det blev mer som en en liten skämt grej=) fast en jäkligt rolig greh:D Sen så var vi hos pappa och åt middag och dolade på där lite. Sen har vi hämtat upp saker hos erik och sen blev det att fara hem. Så egentligen har det inte hänt så mycket idag. Idag är det så att jag och erik ska se filmen som vi aldrig såg igår eftersom att erik somnade:P

Måste också fixa naglarna idag också, vilket alltid brukar vara helt okej att göra från början och sen så blir jag less:P

Aja nu ska jag dra..
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0